Pobierz, wypełnij a następnie złóż wniosek o wydanie biletu elektronicznego „eMZetKa” w dowolnym Punkcie Sprzedaży.
Możesz również skorzystać z wniosku internetowego na Portalu Pasażera.
W przypadku wniosku złożonego w formie elektronicznej, przy odbiorze biletu elektronicznego „eMZetKa” konieczne będzie okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość. Dodatkowo, należy również przedstawić dokumenty uprawniające do ulg (jeżeli takie przysługują).
Wnioski składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie są rozpatrywane.
Jak wypełnić wniosek o wydanie biletu elektronicznego "eMZetKa"?
Należy wypełnić wszystkie wymagane rubryki. Jeżeli pole nie dotyczy użytkownika karty, należy zostawić je puste. W razie problemów, pomocy mogą udzielić pracownicy Punktów Sprzedaży.
W przypadku składania wniosku internetowego, system automatycznie rozpoznaje wymagane lub błędne wypełnione pola.
Dla łatwego kontaktu zalecamy podanie adresu e-mail i numeru telefonu.
Dlaczego trzeba składać wniosek o wydanie biletu elektronicznego "eMZetKa"?
Aby bilet mógł być wydany, użytkownik musi udostępnić dane osobowe oraz wyrazić zgodę na ich przetwarzanie. Raz wprowadzone dane, do czasu aż nie ulegną zmianie, pozwalają na samodzielne jej obsługiwanie bez konieczności udania się do Punktu Sprzedaży. Ponadto dane pozwalają na zastrzeżenie karty w przypadku jej utraty. Od chwili zablokowania karty środki na niej zgromadzone nie przepadają. Mogą zostać przeniesione na duplikat karty.
Złożyłem wniosek o wydanie biletu elektronicznego "eMZetKa" przez internet. Gdzie i kiedy mogę go odebrać?
Bilet elektroniczny „eMZetKa” można odebrać w dowolny Punkcie Sprzedaży.
Po bilet można udać się już następnego dnia od wysłania wniosku. Pamiętać należy aby zabrać ze sobą dokument tożsamości w celu weryfikacji danych oraz dokumenty uprawniające do ulg (jeżeli takie przysługują).